Max Mobiel gaat 100% voor 50% bezetting!

 
 

Naar aanleiding van de nieuwe strenge maatregelen omtrent de COVID19-pandemie zal Max Mobiel vanaf maandag 2 november, gedurende minstens 1 maand, zijn bussen maar voor de helft vullen.

We zijn dit niet verplicht, maar dragen graag zorg voor de pendelaars en onze chauffeurs. We gaan er ook alles aan doen om dit zolang als kan vol te houden en ongelimiteerd te doen, maar we vragen iets in de plaats:

  1. Respecteer nog meer als nu de deadlines: we zullen bijna dubbel zoveel voertuigen dienen in te zetten, plannen aan de kant van de vervoerder wordt nu nog moeilijker en dan zijn deze momenten voor jullie een garantie op een ticket!
     
  2. Ga dus minder uit van de optie ‘laatste plaatsen’ (= reserveren na deadline). Klinkt raar, maar in de praktijk is het wel zo: door de halve bezetting worden er door een voertuig minder haltes aangedaan, wat ervoor zorgt dat het opvullen van bussen adhv die ‘laatste plaatsen’ minder mogelijk wordt.
     
  3. Spoor je werknemers die het nog niet doen aan om de app te gebruiken: ook al doen jullie de reservaties zelf, deze app geeft dezer dagen een pak handige info: even ter plaatse refreshen en dan ontdekt men het kenteken van de bus, de precieze halte, of hij op komst of al gepasseerd is...
     
  4. Kom op tijd: 10 minuutjes voor het vertrekuur is ideaal.
     
  5. Respecteer de gekende Corona-regels: handen nog eens ontsmetten alvorens de bus te betreden, mondmasker altijd correct dragen (dus ook al in de buurt van een Max Mobiel en de chauffeurs) en blijf weg als je ziek bent of voelt. Max Mobiel chauffeurs hebben het recht om een pendelaar de toegang tot een bus te ontzeggen als deze afspraken niet worden nageleefd.

Helpen jullie op deze manier mee de Max Mobiel dezer dagen rijdende te houden? 1000x dank en ook jullie veel succes tijdens deze moeilijke periode. Hou het veilig!