Naar aanleiding van de recente gebeurtenissen en aankondigingen omtrent het Coronavirus en de maatregelen hieromtrent raden wij het gebruik van de Max Mobiel de komende 3 weken ten stelligste af (tem 3 april 2020). Beschikbare alternatieven dienen deze periode grondig overwogen te worden.
Tot nader order zal de Max Mobiel blijven rijden, maar we vragen wel met aandrang aan de pendelaars om:
Aan de werkgevers vragen wij uiteraard om werknemers hier in te begeleiden en te stimuleren om thuis te blijven bij de minste klachten en uiteraard dan ook niet de Max Mobiel te (laten) gebruiken. Wij behouden ons het recht om pendelaars om die redenen dan ook te weigeren.
Wij rekenen op jullie begrip.